dinsdag 25 oktober 2022

Popcorn pop-up

Vandaag een popcorn pop up kaart. Roos houd van film kijken, dus ik moest gelijk aan popcorn denken. Ik ben begonnen met de Flower Pot Pop-Up Die Set (1010). Met een stencel ben ik strepen op de bloempot gaan sponsen. Zo kon ik zelf bepalen hoe de strepen moesten lopen. De filmstrip en popcorn heb ik als afbeelding van ETSY gekocht. Ik heb 1 filmframe grootgemaakt en daar de popcorn op bevestigd. Ik vind hem goed gelukt en Roos vond hem ook erg leuk. 

Popcorn pop-up 

Today a popcorn pop up card. Roos likes to watch movies, so I immediately thought of popcorn. I started with the Flower Pot Pop-Up Die Set (1010). With a stencel I sponged stripes on the flower pot. That way I could decide for myself how the stripes should run. I bought the film strip and popcorn as an image from ETSY. I made 1 film frame and attached the popcorn to it. I think it turned out well and Roos also liked it a lot.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten