zondag 2 april 2023

Nieuwe baan

Daphne heeft een nieuwe baan. Dit had ze me geappt, dus daar heb ik een kaartje voor gemaakt. Gisteren was een dag voor nieuwe banen. Keyon heeft ook een nieuwe baan en is ook gisteren begonnen. En dit is echt geen grapje. Voor deze kaart heb ik Iron Fence Pop-Up (1172) gebruikt. Ik had net de lieveheersbeestjes van Marianne Design gekocht, en omdat Daphne van de kleuren rood en zwart houd, heb ik heerlijk een soort tuintje gemaakt. Met mijn favoriete bloemetje van de Upsy Daisy Pop-Up (1047) is het een leuke kaart geworden. Met het Alphabet (1053) heb ik de "nieuwe baan" op de voorkant gezet. Een gezellig kaartje, al zeg ik het zelf.

New job

Daphne has a new job. She texted me, so I made a card for that occation. Yesterday was a day for new jobs. Keyon also has a new job and also started yesterday. And this is really no joke. For this card I used Iron Fence Pop-Up (1172). I had just bought the ladybugs from Marianne Design, and because Daphne loves the colors red and black, I made a cute little garden. With my favorite flower from the Upsy Daisy Pop-Up (1047) it turned out to be a nice card. With the Alphabet (1053) I put the "new job" on the front. A nice card, if I do say so myself.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten