woensdag 26 april 2023

Nog een kaartje voor Benjamin

Het eerste kaartje kregen ze van ons persoonlijk. Deze kaart is verstuurd namens de collega's. Ik wilde de beertje dies proberen. Hij is wel erg schattig. De grote speen is redelijk nieuw van Marianne design. Ik weet de andere dies niet meer zo goed. Ik ben namelijk druk bezig met mijn knutselwerkplek maken en ben het vergeten op te schrijven. Ik zal binnenkort een blog schrijven over de voorgang van mijn nieuwe werkplek. Het is nu nog een zooitje.


Another card for Benjamin

They received the first card from us personally. This card was sent on behalf of colleagues. I wanted to try the bear dies. He's very cute. The large dummy is fairly new from Marianne design. I don't remember the other dies very well. Because I'm busy making my craft workplace and forgot to write it down. I will soon write a blog about the progress of my new workplace. It's still a mess now.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten