zondag 9 april 2023

Vrolijk pasen

Vandaag een paaskaart. Ik was een beetje aan het spelen. Ik vind de lastig om de pattern plates te gebruiken, dus ik ben er even voor gaan zitten. Omdat ik wel een paaskaart wilde maken het ik de Pattern Plates - Flowers (1126) erbij gepakt. Ik wilde iets met veel eieren doen en besloot een kaart met een groot ei raampje te maken. Wat me toen opviel.....wat is er nu leuker om de bloemen net als de window sheet ertussen te plakken. Als meganisme heb ik de Katherine Label Pop-up Die Set (1011) gebruikt. Ideaal om een groot ei in beweging te krijgen. Ik heb een heleboel kleine eitjes gemaakt om het een beetje te versieren. Maar er miste nog een bloemetje. Tja en jullie weten nu wel zo langzamerhand dat de daisy van de Upsy Daisy Pop-Up (1047) erg leuk vind. Dus de keuze is snel gemaakt. De tekst heb ik uit de Easter Charms (1078) gehaald. Ik ben wel tevreden over mijn kaart. 

Happy easter 

Easter card today. I was playing a bit. I find it difficult to use the pattern plates, so I sat down for it. Because I wanted to make an Easter card, I grabbed the Pattern Plates - Flowers (1126). I wanted to do something with lots of eggs and decided to make a card with a large egg window. What struck me then..... what could be more fun to stick the flowers in between, just like the window sheet. As a mechanism I used the Katherine Label Pop-up Die Set (1011). Ideal for getting a large egg moving. I made a lot of little eggs to decorate it a bit. But something was missing. A flower! Well, and you now know by now that I really like the daisy of the Upsy Daisy Pop-Up (1047). So the choice was made quickly. I took the text from the Easter Charms (1078). I am satisfied with my card.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten