zaterdag 22 april 2023

Trip down memorie lane

Deze kaart heb ik voor mijn neefje gemaakt. Hij was bijles natuurkunde aan het geven toen we op het onderwerp foto's terecht kwamen. En aangezien ik nog een kaart voor hem moest maken, moest ik meteen aan de photo collage pop-up denken. Ik ben dus ons foto archief ingedoken om een heleboel leuke foto's van hem op te zoeken. Ik moest er natuurlijk ook iets omheen bouwen. Hij drink, net als ons, veel thee, dus ik vond een theepot met een kopje wel leuk. En aangezien ik meer van citroen thee hou dan aardbeien, is het citroen thee geworden. 

Trip down memorie lane

I made this card for my nephew. He was tutoring physics when we got to the subject of photographs. And since I still had to make a card for him, I immediately thought of the photo collage pop-up. So I went into our photo archive to find a lot of nice pictures of him. Of course I also had to build something around it. He, like us, drinks a lot of tea, so I liked a teapot with a cup. And since I like lemon tea more than strawberries, it became lemon tea.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten