vrijdag 10 november 2023

Biertje

Mijn man wilde zijn collega even feliciteren met zijn promotie, dus vroeg hij aan mij om een mooie kaart te maken. Zijn collega is een bier drinker, dus ik dacht meteen aan de six-pack bier. Ook had ik leuk bier papier gescoord. Ik vind hem echt geweldig geworden.

Beer

My husband wanted to congratulate his colleague on his promotion, so he asked me to make a nice card. His colleague is a beer drinker, so I immediately thought of the six-pack of beer. I also scored some nice beer paper. I think it turned out really great.








2 opmerkingen:

  1. Geweldig bericht! Ik vond je benadering van het onderwerp leuk. Ik ben blij om meer van je te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for the interesting and thought-provoking perspectives presented in your blog posts.

    BeantwoordenVerwijderen