zondag 5 november 2023

De eiffeltoren

Wat vind ik de Eiffeltoren toch geweldig. En over de Eiffeltoren gesproken. Ik ga over iets meer dan een week met Ronald naar Parijs. Dan ga ik voor het eerst in de Eiffeltoren. Ik heb er al een paar keer voor gestaan, maar toen vonden de mensen met wie ik was het te druk. Dus dan zeg ik al gauw, ok, komt nog wel eens een keertje. Dus na jaren daar grapjes over gemaakt te hebben, is het dan bijna zover. Ik heb er erg veel zin in. 

Maar goed, nu even over de kaart. Deze kaart is voor Roos en Roos is het tweelingzusje van Guus. De vorige blog stand de kaart van Guus. Roos houd van make-up dus ik dacht meteen aan Parijs. En dan is de weg erg kort om dan ook de Eiffeltoren van Karen erbij te pakken. Roos is fan van de kleur blauw. De jurk is van Marianne Design.

The Eiffeltower

I think the Eiffel Tower is amazing. And speaking of the Eiffel Tower. I'm going to Paris with Ronald in just over a week. Then I go to the Eiffel Tower for the first time. I've been in front of it a few times, but then the people I was with thought it was too busy. So then I quickly say, okay, I'll come again sometime. So after years of joking about it, the time has almost come. I'm really looking forward to it. 

Anyway, now about the card. This card is for Roos and Roos is Guus's twin sister. The previous blog shows Guus's card. Roos loves make-up so I immediately thought of Paris. And then the road is very short to include Karen's Eiffel Tower. Roos is a fan of the color blue. The dress is from Marianne Design.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten