vrijdag 3 november 2023

Na een kleine stilte

Hier weer een blogje van mij. Ik had even privĂ© wat dingen waar mijn aandacht naar moest gaan. Vandaag weer even de rust gevonden om een blog te schrijven. 
Ik moest een kaart maken voor een jongen die 14 is geworden. Als hobby heeft hij gamen, dus ik heb mijn controller die weer tevoorschijn gehaald. Als basis heb ik de Little Twist Panel Pop-up (1232) genomen. En de twee controllers hebben veel beweging. Dat maakt de kaart spectaculair. De "Happy Birthday" heb ik op een beeldscherm geplakt.. De vlaggetjes komen uit de Slim Flaps and Frames (1162).

After a little silence

Here's another blog from me. I had some private things that needed my attention. Today I found some time to write a blog again. I had to make a card for a boy who turned 14. He enjoys gaming as a hobby, so I took out my controller again. I used the Little Twist Panel Pop-up (1232) as a basis. And the two controllers have a lot of movement. That makes the card spectacular. I glued the "Happy Birthday" onto a screen. The flags come from the Slim Flaps and Frames (1162).





Geen opmerkingen:

Een reactie posten