zaterdag 18 november 2023

Terug uit Parijs

Mijn plan was om in Parijs lekker iedere dag een kaart op mijn blog te zetten, maar bij aankomst in ons appartement kwamen we tot de conclusie dat, jawel het kan nog in deze tijd, er geen internet was. Het was dus wat ingewikkeld. Moest ik met een hotspot werken en zo. Dus ik heb maar gewoon volop genoten van een paar dagen genieten van de rust en mijn man.
De kaarten van vandaag heb ik voor een paar mannen gemaakt. Ze zijn allemaal op de leeftijd, dat ze weten wat een cassettebandje is. Een beetje een muziek kaart, dus ook een LP en een walkman erbij. Als basis heb ik de Spinner Square Pop-up (1042) gebruikt.

Back from Paris

My plan was to post a card on my blog every day in Paris, but upon arrival at our apartment we came to the conclusion that, yes, it is still possible in this day and age, there was no internet. So it was a bit complicated. Did I have to work with a hotspot and such. So I just thoroughly enjoyed a few days of peace and quiet with my husband. 
I made today's cards for a few men. They're all at the age where they know what a cassette tape is. A bit of a music card, so also an LP and a Walkman. I used the Spinner Square Pop-up (1042) as a base.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten