zaterdag 29 januari 2022

Amerikaanse maten zijn niet Nederlands

Ja, ik ga een slimline kaart maken. Die heb je in twee maten. De Nederlandse en Amerikaanse maat. Omdat ik een pop-up van Karen Burniston ging maken, koos ik voor de Amerikaanse maat. Ik koos voor de slimline, omdat ik mijn orchideeën wilde maken en daar heb je een beetje hoogte voor nodig. De kleur die opgegeven was, was paars. Ook heb ik de Spinner Square Pop-up mechanisme dubbel gebruikt. Het is dus ook een aardige zware kaart geworden. Maar zo leuk om te doen. 
Toen moest ik hem versturen....... tja, ik heb natuurlijk geen enveloppen in Amerikaanse maat. Dus ik heb een envelop gemaakt.

US sizes are not Dutch

Yes, I'm going to make a slimline card. You have it in two sizes. The Dutch and American size. Since I was going to make a Karen Burniston pop-up, I chose the US size. I chose the slimline because I wanted to make my orchids and you need a little height for that. The color specified was purple. I also used the Spinner Square Pop-up mechanism twice. So it has also become a nice heavy card. But so much fun to do. 
Then I had to send it....... well, of course I don't have envelopes in American size. So I made an envelope.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten