zaterdag 15 januari 2022

Zonnestraaltje

Ik heb een nieuwe stempelset van Stampin'Up!. Eentje met een hoop Nederlandse teksten. Bij het doornemen van de teksten kwam ik een leuke tegen. Het bracht me op een idee. Mijn vriendinnetje is een beetje in de lappenmand, dus een zonnestraaltje. Ook zat er bij de sale-a-bration papier met het thema regenboog. Het schattige zonnetje en de regenboog zijn van lawn fawn. Ik hoop dat ze snel weer is opgeknapt.

Ray of sunshine

I have a new Stampin' Up! stamp set. One with a lot of Dutch lyrics. While going through the lyrics I came across a nice one. It gave me an idea. My girlfriend is a bit under the weather, so a ray of sunshine. The sale-a-bration also included rainbow themed paper. The cute sun and rainbow are from lawn fawn. I hope she recovers soon.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten