dinsdag 11 januari 2022

Ballonnen

Een week of wat terug heb ik een kaart gemaakt met ballonnen. Ik vond ze erg leuk en kreeg een idee voor deze kaart. De parcel pop-up is mijn gekozen pop-up. De beer van Marianne had ik nog niet gebruikt. Deze beer kan je op een leuke manier uit een doos laten klimmen. Normaal laat ik het dier eruit springen, maar voor deze kaart waren het de ballonnen. De kaart met het roze is voor Mira. Zij is vandaag jarig.

Balloons

A week or so ago I made a card with balloons. I really liked them and got an idea for this card. The parcel pop-up is my chosen pop-up. I hadn't used Marianne's bear yet. You can make this bear climb out of a box in a fun way. Normally I make the animal jump out, but for this card it was the balloons. The card with the pink is for Mira. Today is her birthday.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten