vrijdag 7 januari 2022

Eerste opdracht van dit jaar

Ik kreeg een opdracht voor een kaart. Een tante die 80 jaar wordt. Ze woont op een boerderij met herten. Dus ik ben even gaan kijken naar digitale stempels van herten. Ik vond hele schattige. Ook ben ik, voor het eerst, ze gaan inkleuren met watercolor potloden. Dan kleur je met potlood. vervolgens ga je daar over heen met een blender pen of kwast en dan krijg je het effect van waterverf. Ik vond het weer leuk om te doen. De herten hebben bloemen op hun hoofd, dus ik ben de kaart ook met bloemen gaan versieren. 
De tweede kaart met de herten heb ik voor een buurvrouw van mijn moeder gemaakt. Die is ook bijna jarig en word 70 jaar.

First order of this year

I got an assignment for a card. An aunt turning 80. She lives on a farm with deer. So I went to have a look at digital stamps of deer. I found a very cute one. Also, for the first time, I started coloring them with watercolor pencils. Color with pencil, then you go over it with a blender pen or brush and then you get the effect of watercolor. I liked doing it. The deer have flowers on their heads, so I started decorating the card with flowers as well. I made the second card with the deer for a neighbor of my mother. It's almost her birthday and will be 70 years old.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten