maandag 3 januari 2022

Solderen

Vandaag een kaart waarbij ik weer eens een keertje mocht solderen. Ik ben er nog niet zo handig in, dus tijd om weer eens te oefenen. Ik wilde ook een kaartje geven aan de buurvrouw van mijn moeder. Naast het oefenen met mijn soldeerbout, wilde ik ook de kikkertjes weer gebruiken. Ik vind ze echt zo schattig. Deze kaart heb ik met de madeliefjes versierd. Ik vind hem echt leuk geworden. 

Soldering

Today a card where I was allowed to solder again. I'm not very good at it yet, so time to practice again. I also wanted to give a card to my mother's neighbor. Besides practicing with my soldering iron, I also wanted to use the frogs again. I think they're really cute. I decorated this card with the daisies. I really like him.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten