dinsdag 28 december 2021

Eentje voor mijn tante

Mijn moeder vroeg me om een kaartje voor haar zus te maken. Nou natuurlijk maak ik voor mijn tante een kaartje. Even door mijn stempels heen, want ik wist dat ik nog iets met een naaimachine had. Aangezien zij een coupeuse is geweest, vond ik het wel toepasselijk. Een mooie kerstboom op de achtergrond. Op de voorkant heb ik in het Nederlands iets neergezet. Ze is al in de 80 en is wat vergeetachtig. Dus het zekere voor het onzekere en dus Nederlands. Het DSP gaf wat roze aan, vandaar dat beetje rose.

One for my aunt

My mother asked me to make a card for her sister. Well, of course I'm making a card for my aunt. Let's go through my stamps, because I knew I still had a thing for a sewing machine. Since she has been a seamstress, I thought it was appropriate. A beautiful Christmas tree in the background. On the front I put something in Dutch. She is already in her 80s and a bit forgetful. So to be on the safe side and therefore Dutch. The DSP indicated a bit of pink, hence the bit of pink.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten