maandag 13 december 2021

Even gewone kaart

Deze kaart heb ik gemaakt na mijn 50 kerstkaarten. Nou daar was ik wel even aan toe. Inmiddels heb ik de nieuwe release van Karen Burniston binnen en die wilde ik heel graag uitproberen. Wat een leuke dies. Ik maak deze kaart voor iemand die ik niet ken en ook niks van weet. Ik ben dus voor de vogeltjes gegaan. Dat vind iedereen wel leuk. Inmiddels weet ik dat ze inderdaad van vogeltjes houd. Schot in de roos. 

Just an ordinary card 

I made this card after my 50 Christmas cards. Well I just needed that. I have now received the new release from Karen Burniston and I really wanted to try it out. What a nice die. I'm making this card for someone I don't know and don't know anything about. So I went for the birds. Everyone likes that. I now know that she does indeed like birds. Bull's eye.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten