zaterdag 11 december 2021

Ik ben er weer

Het is even geleden dat ik tijd had voor mijn blog. Ik was druk met 50 kerstkaarten maken. Ze zijn nu bijna verstuurd, dus binnenkort daar meer over. Tussendoor had ik natuurlijk nog de november Ajax-kaart van Hans. Daar kwam een neefje bij. Hij is Fan van Feyenoord. Ik kwam opeens op het geweldige idee om de logo's van de voetbalclubs op gewoon printerpapier te printen. Aangezien het papier dun moet zijn om een beetje te lukken. Ik was erg tevreden.

I'm back
 
It's been a while since I had time for my blog. I was busy making 50 Christmas cards. They're almost shipped now, so more on that soon. In between, of course, I still had Hans's November Ajax card. A nephew came along. He is a Feyenoord fan. I suddenly had the great idea of ​​printing the logos of the football clubs on regular printer paper. Since the paper has to be thin to succeed. I was very satisfied.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten