maandag 20 december 2021

Gewoon, omdat ik het leuk vond

Ik heb een paar kinderen van mijn werk gekozen om dit jaar een Kerstkaart voor te maken. Dit omdat Karen Burniston met een nieuwe release kwam en ik deze heel graag wilden maken. Ik heb twee kleuren gebruikt. Roze voor de meisjes en int groen voor de jongens. En omdat er eentje erg van vosjes houd, is er eentje anders.
De sneeuwman is wel erg delicaat. Ik voelde aan dat ik ze wel aan de onderkant moest verstevigen.
Ik ben wel erg blij met het eindresultaat.

Just because I liked it

I chose some kids from work to make a Christmas card for this year. This is because Karen Burniston came up with a new release and I really wanted to make it. I used two colors. Pink for the girls and green for the boys. And because one of them really likes foxes, another is different. The snowman is very delicate. I felt that I had to reinforce them at the bottom. I am very happy with the end result.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten