woensdag 29 december 2021

I'm so in love with you

Vandaag, 21 jaar geleden, gaf ik mijn telefoonnummer aan een onbekende man die ik via one-hello (soort datingsite) die ochtend leerde kennen. Ik zat me op mijn werk te vervelen en zijn profiel popte ineens op. Om 20:00 uur in de avond belde Ronald en om 4 uur 's nachts hingen we op. Dit was het begin van ons leven met elkaar. Het nummer, The power of love van Frankie goes to Hollywood, is ons liedje. Dus om wat aandacht te geven aan mijn man heb ik een kaart gemaakt.

I'm so in love with you

Today, 21 years ago, I gave my phone number to an unknown man I met that morning through one-hello (sort of dating site). I was bored at work and his profile suddenly popped up. At 20:00 in the evening Ronald called and at 4 in the morning we hung up. This was the beginning of our life together. The song, The power of love van Frankie goes to Hollywood, is our song. So to give some attention to my husband I made a card.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten