vrijdag 24 december 2021

Kaart met licht

Ik had wat lichtjes gekocht van de 25 dollar die ik had gewonnen van een Mission van Karen Burniston. Die heb ik nu gebruikt. Ik had nog nooit een kaart met een lichtje gemaakt, dus ik vond het erg spannend. En waar heb ik me druk over gemaakt. Het was eigenlijk erg makkelijk. De draadjes zijn zo dun, dat het niet eens opvalt. Ik wist al een poosje wat voor kaart ik wilde maken voor mijn moeder en Keyon. Ik heb het een paar keer bijna verklapt, maar gelukkig niet. Ik wilde een gingerbread house voor ze maken. Een huisje is ook leuk om licht in te hebben. De ramen zijn dan ook open met wat vellum ervoor. 

Keyon en mijn moeder vonden de kaart erg mooi.

Card with light

I had bought some lights from the $25 I won from a Karen Burniston Mission. I have now used it. I had never made a card with a light before, so I was very excited. And what was I worried about. It was actually very easy. The wires are so thin that you don't even notice. I had known for a while what kind of card I wanted to make for my mother and Keyon. I almost gave it away a few times, but luckily not. I wanted to make them a gingerbread house. A house is also nice to have light in. The windows are therefore open with some vellum in front.
 
Keyon and my mother really liked the card.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten