zaterdag 18 juni 2022

Citroen

Deze kaart heb ik voor Daphne haar verjaardag gemaakt. Ja, ik heb zoveel kaarten gemaakt, dat ik een beetje achter loop. Maar goed. Deze kaart heb ik met de nieuwe dies van Karen gemaakt. Ook had ik een nieuwe theepot en een citroen die. En ooooo wat een gave citroen. Die gaan jullie nog wel een paar keer langs zien komen. Bij een heerlijk kopje thee hoort wat lekkers, dus ik heb een poging gedaan om een citroenmuffin te maken. Ik vind de kaart erg leuk geworden.

Lemon

I made this card for Daphne's birthday. Yeah, I've made so many cards, I'm a little behind. Anyway. I made this card with the new dies from Karen. Also I had a new teapot and a lemon die. And ooooo what a cool lemon. You will see them come by a few more times. A delicious cup of tea needs something sweet, so I tried to make a lemon muffin. I really like the card.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten