donderdag 9 juni 2022

Leuke uitdaging

Ik heb deze kaart gemaakt in kleuren die ik normaal niet zo zou gebruiken. Ik heb hem gemaakt voor iemand die kleurenblind is. Hij vertelde me dat de kleuren geel en blauw bij hem heel veel contrast geven. Daar wilde ik iets mee doen, zodat hij veel plezier heeft met zijn kaart. Ik heb nog geen idee of dat is gelukt, maar ik heb wel mijn best gedaan. Ook houd hij heel erg van koffie, dus ik hoefde niet na te denken over welke pop-up ik zou gebruiken. En bij een heerlijk kopje koffie hoort wat lekkers.

Nice challenge

I made this card in colors I wouldn't normally use. I made it for someone who is color blind. He told me that the colors yellow and blue give him a lot of contrast. I wanted to do something with that, so that he has a lot of fun with his card. I don't know if it worked yet, but I tried my best. He also really likes coffee, so I didn't have to think about which popup to use. And with a delicious cup of coffee comes something delicious.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten