maandag 27 juni 2022

Giraf

Vandaag is Noor jarig. Zij is een dochter van mijn nichtje. Ze hou van rood en giraffen. Ik was begonnen om met een stencil een giraf te maken, maar de perfectionist die ik ben, vond ik mijn eigen knipkunst niet geweldig. Wat nu?!?!?! Toen moest ik denken aan de animal add-ons van Karen Burniston. Daar zit ook een giraf bij. Het enige wat ik moest bekijken is de grote van de ovaal waar ik zijn hoofd van moest maken. Ik vond de kaart zo leuk, dat ik hem bijna niet wilde versturen. Maar gelukkig maak ik van al mijn kaarten een foto. Misschien voor de toekomst een idee om meer te gebruiken.

Giraffe

Today is Noor's birthday. She is my niece's daughter. She likes red and giraffes. I started out with a stencil to make a giraffe, but being the perfectionist that I am, I didn't like my own cutting art. What now?!?!?! Then I thought of Karen Burniston's animal add-ons. There is also a giraffe. All I had to look for was the size of the oval I had to make his head out of. I liked the card so much that I almost didn't want to send it. But luckily I take a picture of all my cards. Maybe for the future an idea to use more.





3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart….mag ik vragen waar je de pop-up mallen van Karen Burniston koopt? Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik koop al mijn Karen Burnuston mallen bij https://doeading.nl/.

      Verwijderen