dinsdag 14 juni 2022

Hubby jarig

Vandaag is mijn man jarig. Tja, en als je mijn man bent, dan krijg je een leuke kaart voor je verjaardag, Nou, ik heb er twee gemaakt. De eerste die ik heb gemaakt voldeed niet aan mijn eisen. Voor de tweede kaart ben ik een heleboel hamburgers gaan maken. Ook had ik een koksmuts. En aangezien Ronald van cheeseburgers houd heb ik de achtergrond van gaten kaas gemaakt. Even een poes draperen en zo krijg je een leuke kaart. Ik heb de parcel pop-up en de mini pops weer eens gecombineerd, zo krijg je extra beweging in de kaart.

Hubby birthday

Today is my husband's birthday. Well, and if you're my husband, you'll get a nice card for your birthday, Well, I made two. The first one I made did not meet my requirements. For the second card I started making a lot of burgers. I also had a chef's hat. And since Ronald likes cheeseburgers, I made the background of holes cheese. Just drape a cat and that's how you get a nice card. I have again combined the parcel pop-up and the mini pops, so you get extra movement in the card.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten