maandag 13 juni 2022

Emigreren

Deze kaart heb ik in opdracht gemaakt. Een broer ging met zijn gezin naar Zweden emigreren. Ze hebben een geel huis gekocht op een stuk land met een meer. Ook wilde ik de dubbele pop 'n swap proberen. Ik vond het een moeilijke kaart om te maken. Niet de pop-up zelf, maar wat ik op de pop en swap moest zetten. De bovenste vond ik wel makkelijk. Bij dicht de plaats waar ze in Nederland woonde en bij open de Zweedse vlag. Maar goed, de onderste vond ik lastig. Uiteindelijk een stuk tekst en een vissenkom. Het meer kan worden gebruikt om iets op te schrijven. Lastige, maar leuke kaart geworden.

Emigrate

I made this card on commission. A brother emigrated to Sweden with his family. They bought a yellow house on a piece of land with a lake. I also wanted to try the double pop 'n swap. I thought it was a difficult card to make. Not the pop-up itself, but what I had to put on the pop and swap. I found the top one easy. Close to the place where she lived in the Netherlands and open the Swedish flag. Anyway, I found the bottom one difficult. Finally a piece of text and a fishbowl. The lake can be used to write something down. Tricky, but fun card.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten