zaterdag 25 juni 2022

Geslaagd

Dit jaar had ik al besloten om mijn verjaardagsmaatje Chanique een kaart te sturen. Nu stond er ineens op facebook dat ze ook geslaagd is. Dus ik vond het een mooie gelegenheid om voor deze gelegenheid ook nog een kaart voor haar te maken. Hoewel de basis niet van Karen Burniston is, maar van Lawn Fawn, heb ik de basis versierd met onderdelen van Karen Burniston. De bloemen komen namelijk van de Upsy Daisy, class of is van het alphabet gemaakt en ik heb de uil gebruikt. 

Passed

This year I had already decided to send my birthday buddy Chanique a card. Now I saw suddenly on Facebook that she also passed. So I thought it was a great opportunity to make a card for her as well. Although the base is not from Karen Burniston, but from Lawn Fawn, I decorated the base with parts from Karen Burniston. The flowers come from the Upsy Daisy, class of is made from the alphabet and I used the owl.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten