vrijdag 1 juli 2022

Deze had ik niet ingepland

Ik vind die spontane acties ook erg leuk. Zo werd me dinsdag gevraagd of ik misschien nog een kaart had liggen voor iemand die vandaag jarig is. Nou daar heb ik extra mijn best voor gedaan. Ik heb mijn petten dies en stempels van Stampin'Up! erbij gepakt en ben toen de Katherine Label Pop-up Die Set aan de slag gegaan. Een grote boom en bbq-en, wie vind dat nu niet leuk.

I didn't plan this one

I also really like the spontaneous actions. On Tuesday, for example, I was asked if I might still have a card for someone whose birthday is today. Well I did my best for that. I got my hats and stamps from Stampin' Up! I grabbed it and then started working with the Katherine Label Pop-up Die Set. A big tree and bbq, who doesn't like that.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten