dinsdag 5 juli 2022

Vandaag ben ik jarig

Vandaag ben ik 50 jaar geworden. Op zo een dag moet je dingen doen die je leuk vind (eigenlijk altijd). Ik heb dus weer eens een kaart gemaakt voor een jonge dame die ook vandaag jarig is. Ze heeft bij Keyon op de basisschool gezeten. Ik kwam in de kleuterklas er achter dat ze op mijn verjaardag was geboren en vanaf die tijd heb ik een kaart of iets anders voor haar gemaakt. Dit jaar wilde ik weer een kaart voor haar maken. Dus Chanique, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een leuke dag van. 

Today it is my birthday 

Today I turned 50 years old. On such a day you have to do things that you enjoy (actually always). So I once again made a card for a young lady whose birthday is also today. She went to primary school with Keyon. I found out in kindergarten that she was born on my birthday and from then on I made a card or something for her. This year I wanted to make a card for her again. So Chanique, happy birthday. Have a nice day.






2 opmerkingen: