dinsdag 26 juli 2022

Ik denk aan je - nummer 1

Weer een "ik denk aan je" kaartje gemaakt. Ik wil al een poosje een soort voorraad aanleggen. Aangezien ik niet altijd een kaart kan maken op het moment dat er iemand is overleden en dan is het makkelijk als er een paar op voorraad liggen. Dus er gaan nog wel een paar blogs komen met wat "ik denk aan je" kaarten.
Mijn uitdaging dit keer was om ze totaal verschillend te maken. Hier de eerste in mijn serie: ik denk aan je.

I'm thinking of you - number 1

Made another "thinking of you" card. I've been wanting to build some kind of stock for a while now. Since I can't always make a card when someone dies and then it's easy if there are a few in stock. So there are going to be a few more blogs with some "I'm thinking of you" cards.
My challenge this time was to make them completely different. Here's the first in my series: Thinking of you.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten