zaterdag 30 juli 2022

Karen is bijna jarig

Met die gedachte ben ik deze kaart gaan maken. Ik had ergens gelezen dat ze bijna jarig was, dus omdat ik in het design team zit, vond ik wel dat ik een kaartje voor haar kon maken. En wat is er nu leuker dan een kaartje met een Nederlands thema. De molen en de tulpen zijn van Marianne design, maar voor de rest is alles van Karen. Terwijl ik deze blog schrijf, ben ik op vakantie. En Karen haar verjaardag is voorbij gekomen. Maarja, zonder adres kon ik hem niet versturen. Die heb ik inmiddels en zal de kaart op de post doen zodra ik weer thuis ben. Beter laat dan nooit!!

Karen's birthday is coming soon 

With that in mind I started making this card. I read somewhere that it was her birthday soon, so since I'm on the design team, I thought I could make a card for her. And what could be more fun than a card with a Dutch theme. The mill and the tulips are by Marianne design, but everything else is by Karen. As I write this blog, I am on vacation. And Karen's birthday has passed. I couldn't send it without an address. I have it now and will post the card as soon as I get home. Better late than never!!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten