zondag 24 juli 2022

Tante van Ronald is overleden

Tante Rita is vlak voor ons vertrek overleden en ik heb nog even de tijd genomen om een mooie kaart te maken. Ik heb me dit keer laten leiden door het DSP. Ik heb een mooi pak DSP voor mijn verjaardag gekregen en daar kwam ik deze combi tegen. Met veel bloemen en wat vlinders komt hij al aardig in de richting. 

Ronald's aunt passed away 

Aunt Rita passed away just before we left and I took the time to make a beautiful card. This time I was guided by the DSP. I got a nice pack of DSP for my birthday and I came across this combination. With many flowers and some butterflies he is already well on his way.

Wat heb ik gebruikt:
What did I use:

1069 Explosion Pop-up
1055 Ovals - Crosshatch
1138 With Sympathy
1194 Butterfly Collage add-ons
1026 Frowers and bee
1056 Squares - Crosshatch





Geen opmerkingen:

Een reactie posten