donderdag 7 juli 2022

Hart onder de riem

Vandaag een kaartje die ik heb gemaakt voor iemand die even wat extra aandacht nodig had. Ik heb er voor gekozen om "sending big hugs" te gebruiken. Een dikke knuffel met de post doet altijd wonderen. Deze kaart is voor een man, dus ik dacht dat een beetje maritiem past wel. Dit allemaal in bruin tinten. En jullie kennen me nu wel. Ik maar er meestal twee. Maar de tweede is een verjaardagskaart geworden. Nog geen idee aan wie ik die ga sturen. Komt vast goed.

Pick-me-up

Today a card I made for someone who needed some extra attention. I chose to use "sending big hugs". A big hug with the mail always works wonders. This card is for a man, so I thought a little maritime would suit. All this in brown tones. And you know me now. I usually only make two. But the second turned out to be a birthday card. No idea who I'm going to send it to yet. I'm sure it'll be fine.






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten