maandag 11 juli 2022

Niek houd van Pokémon

Vandaag een kaart voor Niek. Hij vertelde me dat hij een fan is van Pokémon. Nu heb ik er al een paar gemaakt. Dus ik moest weer iets nieuws verzinnen. Dit keer de Photo Collage Pop-up met rondjes. 
Ik vond het weer geweldig om de kaart zo vol mogelijk te maken met ballen. Dat geeft bij het openen wel een wouw effect. De pokémon die ik erbij heb geplakt zijn uitgeprint en uitgesneden met mijn scan&cut.

Niek likes Pokémon

Today a card for Niek. He told me he is a fan of Pokémon. Now I've already made a few. So I had to come up with something new. This time the Photo Collage Pop-up with circles. I thought it was great to make the card as full as possible with balls. That gives a wow effect when opened. The pokémon I glued in were printed out and cut out with my scan&cut.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten